A rangos elismeréseket Ókovács Szilveszter főigazgató, Turkovics Monika marketing-és kommunikációs igazgató, Gyula Róbert zeneszerző, Gács Tamás rendező és Végh Endre kreatív igazgató vette át - közölte az Operaház. Az imázsfilm kategóriában az Operaház imázsfilmje olyan vetélytársakkal versenyzett, mint az Audi vagy a Red Bull.
A versenyre 725 pályázat érkezett, közülük 141 kapta meg az Arany, az Ezüst, illetve a Fekete Delfin-díjat a 36 kategória valamelyikében (A Fidelio azt írja, az Arany és az Ezüst Delfin-díj minden kategóriában kiosztható, a Fekete Delfin-díjat csak bizonyos kategóriákban ítélik oda.) Az ötödszörre megrendezett fesztiválon egyébként a világ kiemelkedő vállalati filmjei, online és televíziós dokumentumfilmjei versenyeznek.
Mint azt korábban megírtuk, a Magyar Állami Operaház idén áprilisban világot látott imázsfilmje néhány hónap leforgása alatt (kattintásszámot tekintve) olyan intézmények videóit utasította maga mögé, mint például a milánói Scalaé, a Bécsi Állami Operaházé vagy a Salzburgi Ünnepi Játékoké.
Az Opera 2014/15-ös évadot beharangozó imázsfilmje egyszerre ábrázol valódi és valóságon túli világot, melyben egy férfi és egy nő keresi egymást, ám az erőteljes képekkel elmesélt történet ennél jóval szövevényesebb, és számos értelmezési lehetőséget rejt magában. A nem klasszikus történetmesélésre építő, szürreális világú film a két évvel ezelőtt debütált Ahol kinyílik a világ kreatívsorozat harmadik, és egyben záró darabja.
Pozitív Nap
Forrás: fidelio.hu