A neves megmérettetésre az MT Zrt. egy 2013-ban leforgatott videóval nevezett. Az 51 induló közül régiónként választotta ki nyerteseket a szakmai zsűri, az európai versenyzők közül pedig a magyar kisfilm vitte prímet - írja a Turizmus Online.
Az NGM Turisztikai és Vendéglátó-ipari Főosztályának főosztályvezetőjét, dr. Gyenizse Dorottyát érte a megtiszteltetés, hogy átvegye a díjat a kolumbiai Medellinben rendezett közgyűlésen.
Bejött az újszerű megközelítés
Az imázsfilm koncepciója az volt, hogy a gulyás-csárda-paprikás hármas mellett más szemszögből is bemutassák hazánkat. Nem véletlen, hogy az alkotók a "Think Hungary - More than expected", azaz "Gondolj Magyarországra, több mint amit vársz" címet adták a díjazott filmnek.
A valamivel több mint másfél perces videóban Budapest, a Balaton, valamint a konferencia- és egészségturizmus a központi téma.
A régiók versenyében a regionális bizottságok elnökei szavaztak, míg a Népek Választása Díjat 22 500 szavazat alapján osztották ki, amelyek a világ minden tájáról érkeztek. Utóbbi kategóriában Kolumbia nyert 5823 szavazattal.
A győztesek listáját és image filmjüket itt tekinthetitek meg.
Turizmus online / Pozitív Nap