Erőteljes reklámok, kijózanító és felrázó üzenettel (képriport)

Az emberek többsége nem szereti a reklámokat, és ez teljesen érthető: az arcunkba másznak, követnek mindenhova és tönkreteszik a környezet szépségét. Mi is szívesebben néznénk mondjuk klasszikus festményeket a villogó, hangos vagy éppen hatalmas plakátok helyett, ám szerencsére vannak olyan esetek, amikor muszáj kivételt tennünk.


Egy valóban jó reklámot nem tudsz egyhamar elfejejteni, mert elgondolkodtat, ráébreszt és rávezet az igazságra - ami, bár sokszor egyértelmű, felkavaró és megdöbbentő is egyben. Azok a hirdetések, amelyeket most bemutatunk nektek, ilyenek: az okos, tartalmas és hatékony marketing leginkább követendő példái.

A kínzások áldozatai pontosan olyan emberek, mint te meg én.
Advertising Agency: Advico Y&R, Zurich, Switzerland


Olyan mélyen gyökerező társadalmi és környezeti problémákra hívják fel a figyelmet, amelyeket eddig sem a törvények, sem a demonstrációk, sem pedig a kampányok nem tudtak orvosolni. Nem hiába lett szállóige, hogy egy kép többet mond ezer szónál: a sorozat darabjaihoz hasonló vizuális figyelmeztetések milliók hozzáállását változtatják meg, nem úgy, mint egy hosszú, unalmas beszéd bármelyik előadáson.

Figyeljünk arra, amit ezek a reklámok sugallnak nekünk, és ne dőljünk kényelmesen hátra, hogy valaki majd úgyis megoldja helyettünk a gondokat! Ugyanúgy felelősek vagyunk a Föld állapotáért és a benne élőkért, mint bárki más. Mutassuk meg, hogy elért bennünket az üzenet, és hogy meghallottuk a "kiáltásokat"...

Vessünk véget az erőszaknak: ha iszol, ne vezess!
Advertising Agency: Terremoto Propaganda, Curitiba, Brazil

Korai vég: ha dohányzol, életed története 15%-kal hamarabb fejeződik be!
Advertising Agency: Iris, London, UK

Ijesztő - még ijesztőbb. Rengeteg faj került a kihalás szélére az emberek meggondolatlan és brutális cselekedetei miatt.
Advertising Agency: DDB&CO., Istanbul, Turkey

A bőrszíned nem határozhatja meg a jövődet!
Advertising Agency: Publicis Conseil, Paris, France

A fák kiírtása a következő lapon folytatódik...
Advertising Agency: LINKSUS, Beijing, China

Spórolj a papírral, mentsd meg a bolygót!
Advertising Agency: Saatchi & Saatchi, Copenhagen, Denmark

A légszennyezés évente 60 ezer embert öl meg.
Advertising Agency: unknown

A lájkolással önmagában még nem segítesz. Légy önkéntes, és ments meg egy életet!
Advertising Agency: Publicis, Singapore

Ha te nem szeded fel, majd ők fel fogják.
Advertising Agency: TBWA\Hunt\Lascaris, Johannesburg, South Africa

Vessünk véget az állatokkal való kegyetlenkedésnek! Ez nem játék!
Advertising Agency: Lowe Bull, Cape Town, South Africa

Ne telefonálj, miközben vezetsz!
Advertising Agency: Mudra Group, India

Amikor a gyermekek katonának állnak...talán nem a te hazádban történik, de most történik!
Creative/Art director Pius Walker, Amnesty International, Switzerland.

Vezess óvatosan, és figyelj a gyalogosokra: gondolkodj az ő fejükkel is!
Advertising Agency: Red Pepper, Ekaterinburg, Russia

Az ártatlanok veszélyben forognak: hol rejtőznek a pedofilok?
Art Director: Michael Arguello, Copywriter: Bassam Tariq, Additional credits: Jason Musante

A technológia veszélyes: a gyerekedet az okostelefonján keresztül bárhol megtalálják a szexuális zaklatók.
Advertising Agency: Herezie, Paris, France

Nem egy rajzolt bábu vagy! Mondj nemet az anorexiára!
Advertising Agency: Revolution Brasil

A műanyag zacskók ölnek.
Advertising Agency: BBDO Malaysia, MALAYSIA, Kuala Lumpur / Advertising Agency: Duval Guillaume, Belgium

Védd a vizek élővilágát! Ha meglátsz egy halat, gondold azt, hogy panda!
Advertising Agency: Ogilvy & Mather, Singapore

Az álom erősebb nálad: ne vezess, ha fáradt vagy.
Advertising Agency: BBDO Bangkok, Thailand

Akik éheznek, azok ilyen kevéssel is beérik.
Advertising Agency: TBWA\Hunt\Lascaris, Johannesburg, South Africa

A hajléktalanok számára minden nap egy küzdés.
Advertising Agency: Clemenger BBDO, Melbourne, Australia

A mellrák nem válogat: figyelj oda magadra!
Advertising Agency: Bolero, Fortaleza, Brazil

Ne vegyél egzotikus állatokból készült szuveníreket!
Advertising Agency: LOWE GGK, Warsaw, Poland

Ugyanaz az állat, de két sors: menhelyen és otthon, egy szerető családnál. Fogadj te is örökbe!
Advertising Agency: TBWA-Santiago Mangada Puno, Philippines

Ezt látjuk, amikor dohányzol.
Advertising Agency: JWT, Atlanta, USA

Ha elhanyagolod a gyerekedet, előbb-utóbb úgy érzi, láthatatlan a számodra.
Australian Childhood Foundation, JWT Melbourne

Egyszer minden visszatér önmagába: ha szennyezed a vizeket, te magad is olyan ételt fogsz enni. Advertising Agency: JWT, Dubai, UAE

Tartsd be a követési távolságot!
Advertising Agency: Amélie Company, Denver, Colorado, USA

Kapcsold be, maradj életben!
Advertising Agency: Lg2, Quebec, Canada



Pozitív Nap

Képek forrása: boredpanda.com

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

Kapcsolódó írásaink

Kapcsolódó írásaink

Szem nem marad szárazon! Ez a legszerethetőbb karácsonyi videó (szerintünk)

Tisztában vagyunk vele, hogy a filmekben ábrázolt valóság és a mi saját valóságunk között éles határ húzódik. Átléphetetlen határ - gondoljuk. Pedig van egy műfaj, mely hivatásszerűen keresztül- kasul közlekedik ezen a biztosnak gondolt határon: a reklám... Ebben a reklámban csakis a mi valóságunk örökérvényű igazsága jelenik meg: adni jobb, mint kapni.

A legjobb hazai buszmegállók, ahol jó várakozni

Várakozni senki nem szeret, mégis ilyen buszmegállókban kellemesebben telnek a percek. De most mutatunk egy rendhagyó hazai összeállítás, ahol igenis várakozni jó

Valószínűleg ez lesz a legmegdöbbentőbb 6 perc életedből, amit filmnézés közben töltesz el!

Szavakkal bemutatható vajon ez a videó? 6 perc, ami nem lesz kellemes. A valóság lesz. Hogy mit szűrtök le belőle, azt rátok bízzuk. Itt valóban feleslegesek a szavak...

Lehengerlő látvány: fűzfavesszőből készült alkotások

A fűzfát már régóta használják a kertekben dekorálás céljából, de egyéb, kreatív alkalmazásának is ezernyi példája ismert.

Csodálatos ételkölteményeket kapnak reggelire a peremartoni ovisok

A peremartoni óvodában a konyhás nénik igazán figyelnek arra, hogy mindennap változatos reggeli várja a gyerekeket. És ez nemcsak a tartalomra igaz, hanem a formára is.


NAPI BOLDOGSÁG